Παιδική Στοματική Υγιεινή, με τα προϊόντα της FREZYDERM για κάθε ανάγκη. Αποτελεσματική προστασία και καθημερινή Φροντίδα. Ανακάλυψε τα!

Newsletter

Γραφτείτε στο μηνιαίο ηλεκτρονικό ενημερωτικό έντυπο για τα νέα και τις δραστηριότητες της Τροφούπολης!

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου

ΕΙΣΟΔΟΣ

Πρόσφατα Άρθρα & Νέα

  • "5 την ημέρα"

    660

    Έτσι ονομάζεται η καμπάνια στις ΗΠΑ, σκοπός της οποίας είναι να πείσει τους Αμερικάνους να καταναλώνουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά, σε ένα μέσο όρο 5 ή και περισσότερων μερίδων την ημέρα. Αυτός ο στόχος συμφωνεί με τη Διατροφική Πυραμίδα, που συνιστά τα παιδιά να καταναλώνουν το λιγότερο 2 μερίδες φρούτων και 3 μερίδες λαχανικών καθημερινά, δηλαδή συνολικά 5 μερίδες καθημερινά.

  • Την Τετάρτη 29/5 στο Διατροφότοπο...

    ...θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση για το παιδικό ποδήλατο Capriolo ζωντανά στις 19:00!!!!
    Ποιος θα είναι ο τυχερός;!
    Επισκεφθείτε μας στο Διατροφότοπο και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα συμμετοχής για να αυξήσετε τις πιθανότητες πριν από την κλήρωση!!! 
    Τα παιδάκια θα παίξουν με την ψυχή τους και ο νικητής παίρνει το ποδήλατο και φεύγει...!!!! :)) 
    Ανοίγουμε στις 17:00, Τεγέας 15, Αργυρούπολη, Τηλ.: 211 8000 230
    Σας περιμένουμε!!
     
    655
  • Νικητές διαγωνισμών βιβλίων τεύχους 9

    Τρεις διαγωνισμοί με δώρο υπέροχα βιβλία στο τεύχος 9 του περιοδικού μας "Διατροφούληδες"!

     

    Αυτό είναι το εξώφυλλο του τεύχους 9:

    624

     

    Αυτοί είναι οι τυχεροί νικητές:

  • Το Πρόγραμμα του Διατροφότοπου για τις ημέρες του Πάσχα

    602

     

    Το Πρόγραμμα του Διατροφότοπου για τις ημέρες του Πάσχα

     

    Μ. Τρίτη 30/4: Είσοδος ΜΟΝΟ 3€/παιδί (πρωί)

    Απόγευμα: Πολύ παιχνίδι & ΔΩΡΟ υπέροχα αυτοκόλλητα σε όλα τα παιδιά! (Είσοδος 5€/παιδί)

    Μ. Τετάρτη 1/5: Είσοδος ΜΟΝΟ 3€/παιδί (πρωί)

  • Μιλώντας γενικά για το κρέας και τα θρεπτικά συστατικά του

    601

    To κρέας περιέχει μια μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, των βιταμινών του συμπλέγματος Β και κυρίως της βιταμίνης Β12, της βιταμίνης D, καθώς και των ιχνοστοιχείων σιδήρου, ψευδαργύρου, ψωσφόρου και σεληνίου.

  • Πόσο "αθώα" είναι η συχνή κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων από τα παιδιά;

    597

    Πολλοί συχνά, βλέπουμε γονείς να προσφέρουν στα παιδιά τους τρόφιμα χαμηλής θρεπτικής αξίας όπως σοκολάτες, μπισκότα, γκοφρέτες, γαριδάκια κτλ. λέγοντας πως "αυτά αρέσουν στα παιδιά" ή ότι "αδύνατο είναι το παιδί, γιατί να μην φάει γλυκά". Πιθανόν δεν αντιλαμβάνονται πόσο βλαβερή μπορεί να αποδειχθεί μια τέτοια ‘παιδική’ συνήθεια για το παιδί, στο μέλλον.

     

  • Δωρεάν βιωματικά εργαστήρια με την αγορά ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού Play learning!

    592

    Με χαρά σας ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την Playlearning, μια εταιρεία που εκπονεί εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό. Στο Διατροφότοπο θα βρείτε προς πώληση τα ειδικά εκπαιδευτικά υλικά της playlearning. Οι μικροί επισκέπτες αλλά και οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που αποκτούν τα υλικά έχουν τη δυνατότητα  να συμμετάσχουν δωρεάν στα βιωματικά εργαστήρια που διοργανώνουν οι συγγραφείς των υλικών της Playlearning.

     

  • Ωράριο λειτουργίας Διατροφότοπου από Σάββατο 23/3 έως και Δευτέρα 25/3

    Ο Διατροφότοπος θα είναι ανοιχτός κανονικά το Σαββατοκύριακο:

    Σάββατο 23/3: 10:00-14:00 & 17:00-21:00

    Κυριακή 24/3: 10:00-14:00 & 17:00-21:00

     

    Τη Δευτέρα είναι η 25η Μαρτίου και θα είμαστε κλειστά το πρωί για να τιμήσουμε την Εθνική μας Εορτή. Θα είμαστε ανοιχτά το απόγευμα της Δευτέρας 17:00-21:00! Σας περιμένουμε!

     

    582

  • Ομιλία διαιτολόγου στο Διατροφότοπο και συζήτηση σε δικές σας απορίες με δωρεάν συμμετοχή!

    Δωρεάν ομάδα γονέων στο Διατροφότοπο με τη διαιτολόγο μας κυρία Μαρία-Χριστίνα Αλεξοπούλου. Διαβάστε παρακάτω τη θεματολογία της ομιλίας και της συζήτησης που θα ακολουθήσει.

     

    1ο ΣΚΕΛΟΣ: ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;

     

    580

     

  • Νικητές Διαγωνισμού "My Carry Potty"

    577

     

    sofia Athanasiadou /19/02/13

    Einai Τελειοοοοο! το θελουμε !

    supe****@hotmail.gr

     

    ελενη βασιλατου /20/02/13

    Το σωστο δωρο στη σωστη εποχη!!!!πολλα like λοιπον διοτι ειναι τοοοοσο χρηστικο!!!!!

    vasilatou******@hotmail.com

     

  • Τα έφηβα παιδιά και το φαγητό

    576

    Οι έφηβοι της εποχής μας κάνουν πολλά πράγματα. Πάνε σχολείο και φροντιστήριο, ασχολούνται με αθλήματα, βοηθάνε στις δουλειές του σπιτιού και συχνά έχουν πολυάσχολο κοινωνικό πρόγραμμα. Όλες αυτές οι ευθύνες δεν τους αφήνουν χρόνο για τη διατροφή τους και για πιο κινητικές δραστηριότητες. Τα ιδιαίτερα απαιτητικά τους προγράμματα, συνδυασμένα με την αυξημένη ανεξαρτησία τους, μπορούν να οδηγήσουν σε μια διατροφή, η οποία απαρτίζεται από τις λεγόμενες “εύκολες και βολικές” τροφές. Πολλοί έφηβοι διατρέφονται με τροφές, οι οποίες έχουν χαμηλή θρεπτική αξία από περίπτερα, ταχυφαγεία και καταστήματα πώλησης γρήγορου φαγητού. Κι όμως στα εφηβικά χρόνια συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές αλλαγές. Οι έφηβοι αποκτούν το 15-20% του ύψους τους, το 50% του ενήλικου βάρους τους και το 45% της συνολικής σκελετικής μάζας τους σε αυτά τα χρόνια. Συνεπώς, οι διατροφικές ανάγκες τους είναι πολύ υψηλές.

  • Τρόποι για να φέρουμε τα παιδιά πιο κοντά στα όσπρια

    574

    Όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να πείσετε ένα μικρό παιδί να φάει όσπρια. Παρ’όλα αυτά, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε το παιδί σας να δοκιμάσει έστω και μια μικρή ποσότητα οσπρίων, τα οποία προσφέρουν ζωντάνια, ενεργητικότητα και δύναμη, ενώ είναι πλούσια σε μη λιπαρές πρωτεϊνες. 
  • Tρόποι να βοηθήσετε τα παιδιά να ξεπεράσουν το πρόβλημα άρνησης λήψης τροφής

    571

    Οι γονείς που έχουν αγωνιστεί να ανταπεξέλθουν με πολύ περιορισμένες διατροφικές επιλογές του παιδιού τους, μπορεί να δοκίμασαν αμέτρητες τακτικές και τρόπους να παροτρύνουν το παιδί τους να φάει. Αρκετά συχνά το αποτέλεσμα είναι οι ώρες των γευμάτων να γίνονται πεδία μάχης, με το παιδί, τους γονείς ή και τις δύο μεριές να αναστατώνονται. Για μερικές οικογένειες αυτό γίνεται τόσο εξαντλητικό, ώστε τα γεύματα να θεωρούνται τρομακτικά και να αρχίζουν άσχημα ακόμα και πριν σερβιριστεί το φαγητό, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος άγχους, που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τις υγιεινές συνήθειες διατροφής. Οι ακόλουθες ιδέες μπορεί να βοηθήσουν να διακόψετε αυτόν το φαύλο κύκλο και να κάνετε τις ώρες των γευμάτων πιο ήρεμες και χαρούμενες.
  • Μάθετε για την ασπαρτάμη

    524

    AΣΠΑΡΤΑΜΗ: E951
    H ασπαρτάμη είναι επίσης γνωστή ως Nutra-Sweet, Εqual, Sanecta,  Canderel ή απλώς ως υποκατάστατο ζάχαρης. Είναι περίπου 200 φορές πιο γλυκιά από τη συνηθισμένη ζάχαρη και ταυτόχρονα έχει μόλις 4 kcals (θερμίδες) ανά γραμμάριο. Χρησιμοποιείται σε πάρα πολλά διαφορετικά προϊόντα «διαίτης» ή «ελαφριά», συμπεριλαμβανομένων αεριούχων ποτών, ώστε να επιτευχθεί γλυκιά γεύση χωρίς παροχή θερμίδων. Είναι ουσιά αμφιλεγόμενη, καθώς έχουν διατυπωθεί ισχυρισμοί ότι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο, σκλήρυνση κατά πλάκας, ασθένεια του Alzheimer’s, απώλεια τριχών, κατάθλιψη, σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, προβλήματα συμπεριφοράς και επιληψία. 

  • Η διαιτολόγος μας σας λύνει όλες σας τις απορίες

    Δωρεάν ομάδα γονέων στο Διατροφότοπο με τη διαιτολόγο μας κυρία Μαρία-Χριστίνα Αλεξοπούλου. Διαβάστε παρακάτω τη θεματολογία της ομιλίας και της συζήτησης που θα ακολουθήσει.

     

    OΜΑΔΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΤΡΟΦΟΤΟΠΟ

    Πώς μπορούμε να επιτύχουμε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή για τα παιδιά μας;

    512

  • Αλλαγή συμπεριφοράς

    508

    Εκτός από την υγιεινή διατροφή, εκείνο που κυρίως βοηθάει στη διατήρηση του ιδανικού βάρους είναι η συνολικότερη αλλαγή στάσης ζωής. Βοηθήστε το παιδί σας να εισάγει τις παρακάτω σημαντικές αλλαγές στη ζωή του.

    - Μην αγοράζετε παχυντικά και ανθυγιεινά τρόφιμα (όπως πατατάκια και γαριδάκια, μπισκοτάκια και κουλουράκια, τυρόπιτες και ζαμπονοτυρόπιτες) .

    - Αν κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων βλέπετε τρόφιμα που σας βάζουν σε πειρασμό, αλλάξτε κανάλι.

  • Η ψυχολόγος μας σας λύνει όλες σας τις απορίες

    Δωρεάν ομάδα γονέων στο Διατροφότοπο με την ψυχολόγο μας κυρία Τριανταφυλλιά Χαρίλα. Διαβάστε παρακάτω τη θεματολογία της ομιλίας και της συζήτησης που θα ακολουθήσει.

     

    513

     

  • Έφηβος και φυτοφαγία

    469

    Η εφηβεία είναι μία περίοδος πειραματισμού. Οι έφηβοι αρχίζουν να ενδιαφέρονται για κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα και κάποιοι από αυτούς τείνουν να έλκονται από φυτοφαγικές διατροφικές πρακτικές εξαιτίας της ανησυχίας τους για την οικολογία, το περιβάλλον και την προστασία των ζώων. Ανησυχίες σχετικά με την εμφάνιση και το βάρος του σώματος, πολλές φορές τους οδηγούν να υιοθετήσουν μία φυτοφαγική διατροφή, αφού φαίνεται να είναι ένας αποδεκτός τρόπος για την ελάττωση της πρόσληψης λίπους. Τέτοιες συμπεριφορές πολλές φορές ακολουθούνται και από άτομα που πάσχουν από κάποια διαταραχή λήψης τροφής (πχ νευρική ανορεξία/βουλιμία), τα οποία στην προσπάθειά τους να κρύψουν τον γενικότερο περιορισμό τους ως προς τη λήψη τροφής στρέφονται σε τέτοιες διατροφικές πρακτικές.

  • 4 ομάδες τροφών που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή του παιδιού σας

    462

    1.  Αμυλώδεις υδατάνθρακες
     
    - Οι υδατάνθρακες όπως το ψωμί, οι πατάτες, το ρύζι , τα μακαρόνια και τα δημητριακά παρέχουν ενέργεια στα παιδιά και πρέπει να αποτελούν την βάση της διατροφής τους.
    - Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως τα οποία είναι και σημαντικά για την υγεία του εντέρου αλλά προκαλούν και περισσότερο κορεσμό.